Klasa 3 a na zielonej szkole

W dniach 24.05.2014 r. - 03.06.2014 r. klasa 3a przebywała na zielonej szkole w Sianożętach. Zamieszkaliśmy w pensjonacie „Lazur”, rozpakowaliśmy bagaże i tak rozpoczęliśmy nasz pobyt nad Bałtykiem.

Pierwsze spotkanie z morzem było dla dzieci ogromnym przeżyciem. Niektóre dzieci po raz pierwszy ujrzała morze na własne oczy. Nie da się ukryć, że Bałtyk czarował wszystkich swoim bezkresem, błękitem tafli. Złudne wrażenie stykania się morza z niebem sprawiło, że dzieci długo i spokojnie wpatrywały się w odległy horyzont.

Kolejne dni przynosiły następne niespodzianki. Dzieci udały się do Kołobrzegu, gdzie zwiedziły port i płynęły statkiem o wdzięcznej nazwie „Monika III”. Potem udały się na spacer promenadą, gdzie zobaczyły latarnię morską i muzeum minerałów. Następnym punktem było Muzeum Oręża Polskiego, które było ogromną frajdą dla chłopaków. Mieliśmy okazję zobaczyć latarnię morską w Gąskach, do której pojechaliśmy bajeczną Ciufcią.

Najbardziej niezapomniana okazała się wycieczka do Międzyzdrojów, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Figur Woskowych, Oceanarium, przespacerowaliśmy się aleją gwiazd, oraz podziwialiśmy morze stojąc na molo. W drodze do Międzyzdrojów zwiedziliśmy Trzęsacz i Pustkowo. Był to dzień pełen wrażeń.

Ponad to dzieci uczestniczyły w Chrzcie Morskim, plażowały, budowały fantastyczne fortece z piasku, uprawiały sporty plażowe i szukały rybki?….. Oczywiście nie zapomnieliśmy również o zajęciach edukacyjnych, których efekty były na bieżąco sprawdzane przez skrupulatne panie opiekunki - czyli Panią Ewelinkę i panią Olę. Ktoś musiał rządzić - czyli p. Jola.:)

Wyjazd ten nie byłby taki bogaty w atrakcje gdyby nie nasi cudowni „LUDZIE O DOBRYCH SERCACH”. Chcielibyśmy bardzo podziękować p. Andrzejowi Rymarczyk, Edwardowi Hucz, Wojciechowi Sklorz, Markowi Ocieczek, oraz naszej Gminie i cichym, anonimowym darczyńcom za ogromne wsparcie finansowe. DZIĘKUJEMY!!!! Było Super!